Trailer - Lerbakkens Grundejerforening, Skødshoved, Knebel

Trailer

Lerbakkens grundejerforening  – Trailerudlån

Som vedtaget på GF 2020 har det nedsatte trailerudvalg nu iværksat muligheden for at låne en trailer gennem medlemskab af Lerbakkens Grundejerforening.

Traileren er synet og omregistrete d. 29. juli 2020.

Traileren er placeret i garagen i nr. 29 og nøgle ligger i en nøgleboks placeret på bagsiden af garagen.
Husk at efterlade koden på 0-0-0-0.

Forsikring:
Der er ikke tegnet nogen ansvars- eller kaskoforsikring på traileren – den er ansvarsforsikret gennem det trækkende køretøj.
Når du låner traileren, påtager du dig selv 100% kaskoforsikringsansvar – dvs. alle skader du laver på traileren, står du selv for at udbedre inkl. omkostninger. Såfremt du er så uheldig at lave en skade, så send en mail til bestyrelsen.

Det er gratis at låne traileren og der er ingen reservationsmulighed.
Skriv i logbogen, som hænger i garagen, hvem du er, telefon nr. og dato og klokkeslet for hvornår du har lånt den. Du bedes returnere den, så snart du er færdig med brugen og selvfølgelig i rentgjort tilstand.
Der er i garagen en adapter fra 3 til 7 – pol stik - se nedenstående foto.
Der er et dækken, men ikke net/stropper/snor, til fastbinding af last.
Hvis der er noget galt med traileren eller den trænger til alm. vedligehold (pæreskift eller lignende), bedes du udbedre dette og meddele dette til bestyrelsen. Du vil få evt. dokumenterede udgifter til vedligehold refunderet. Det er ikke nedsat et vedligeholdelsesudvalg, som står for dette praktiske arbejde – det forventes derfor at brugerne selv klarer dette løbende.

Trailerdata:
Indreg. nr: PE 69 63
Vægt: Last/Brutto: 375/500 kg

Der er pt. en skade på højre skærm.

God fornøjelsen med brugen og pas godt på den!

! ! ! BØDE PÅ 1.000 KR. ! ! !
- får du, hvis du stoppes af politiet med en trailer og IKKE har en kopi af trailerens registretringsattest med - og det gælder ikke kun for Lerbakken Grundejerforeninges trailer, men for alle trailere ! ! !
- derfor ligger der en kopi af registreringesattesten sammen med logbogen, som du kan tage med under brugen - husk at aflevere kopien efter lån.

Trailerstikker:
Øverst til venstre er vist det stik som traileren er forsynet med, og nederst til højre den adapter der ligger i posen sammen med logbogen og registreringsattesten (kopi).